loading...
تراوین با سرعت بالا | تراوین اسپید | اسکریپت تراوین | بازی آنلاین تراوین
آخرین ارسال های انجمن
irxtravian بازدید : 57 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)
سلام

کسانی که تراوین بازی میکنن مخصوصاً در سرورهای اصلی یه سری برنامه براشون دارم. 

اول اینکه از مرورگر موزیلا ورژن بالای 12 استفاده کنید. 

ثانیاً روی لینک زیر کلیک کنید و افزونه گریس مانکی برای اجرای اسکریپتها در موزیلا رو دانلود کنید: 

برای دانلود با ادامه بروید


irxtravian بازدید : 32 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)
نکته ی اول - اگه دهکده های خودتون رو چیف کنید هیچ خسارتی به ده نمیرسه و هیچ کدوم از منبابع و ساختمون هاتون خسارت نمیبینه (فقط دیوارخراب میشه و نیروهای اون ده میمیرن) از این حربه برای آزاد کردن رییس های ده مادر یعنی دهی که اون ده رو باهاش ساختید یا تسخیر کردید استفاده میشه و مالکیت یک ده رو تغییر میده و باعث میشه بتونید 3 تا رییس بسازید.

نکته ی دوم - اگر قهرمان رو  برای پشتیبانی به هرکدوم از دهکده هاتون بفرستید دیگه جزو نیروهای همون ده میشه (برای تسخیر واحه های تسخیر نشده برای دهکده های دیگتون به کارتون میاد)

نکته سوم - اگه خواستید ساختمون خودتون رو تخریب کنید (از طریق ساختمان اصلی) نیاز نیست هر بار برای هر سطح هی برید تو ساختون اصلی و گزینه ی تخریب رو بزنید فقط کافیه که یه بار تو ساختمون اصلی گزینه تخریب رو بزنید وبعد به صفحه مرورگر دست نزنید تا تو همون بخش ساختمون اصلی بمونه سیستم بازی طوری طراحی شده که به ترتیب هرسطح که تخریبش تموم میشه اگه مرورگر رو ساختمون اصلی باشه تخریب سطح بعدی رو اتوماتیک شروع میکنه و همین طور الی آخر

نکته چهارم - این نکته از جالب ترین نکاته ! اگه میخوای دهی رو چیف کنید که از سیستم خودتون با اون اکانت بازی کردید یا صطلاحا چند اکانت رو با یک کامپیوتر استفاده میکنید (که قربونش برم تو ایران خودمون همه مولتی اکانتن!) اگه میخواید ده یکی دیگه از اکانت هاتون رو چیف کنید اما با پیام :" مهاجم و مدافع از یک کامپیوتر اسفاده میکنند" مواجه میشید راهش این هست که از طریق یه شخص دیگه ای وفاداری ده مورد نظر رو تا حد 0 بیارید پایین (اگه سخت بود با رییس از ده همون اکانت این کار رو بکنید که اگه چیف شد هم ضرر نکنید) طوری بشه که با یه رییس دیگه ده چیف بشه ) و اون وقت از ده اصلی که میخواید چیف کنید حمله کنید ! به طرز معجزه آسایی میبینید که ده چیف میشه ! مخلص کلام اینکه وقتی وفاداری ده کم بشه هم اکانتی (هم اتحاد یا جانشین یا هم کامپیوتر یا ...) می تونه ده رو چیف کنه    (اگر هم خدایینکرده نشد (که تا حالا سابقه نداشته چون خودم خیلی این کار رو کردم) بذارید اون شخص سوم ده رو چیف کنه و بعد شما روش چیف کنید این دیگه مو لادرزش نمیره !  یکم ضرر میرسه ولی زود جبران میشه)

راستی یه نکته ای هم در این مورد یکی از دوستان گوشزد کردن که اونم اینه که ممکنه این راه یکم خطرناک باشه و یه فرصت طلب بیاد و این وسط ده رو چیف کنه برای اینکه کسی متوجه نشه وفاداری ده مقصد اومده پایین می تونید از رییس های خود اون ده استفاده کنید (درصورت وجود) و با رییس های خودش وفاداریش رو کم کنید و بعد با یه رییس از اکانت اصلی ده رو چیف کنید !

 نکته پنجم - واحه های تسخیر نشده از انبار دهی که اون رو گرفته تغذیه میکنن پس اگه واحه شما غارت شد در اصل ده شما بدون دردسر غارت شده !! همچنین در مورد گندم منفی و این چیزا

irxtravian بازدید : 36 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

با سلام

امروز در این پست قصد داریم تا کاملترین نسخه اسکریپت تراوین رو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همانطور که میدانید نسخه های قبلی باگ هایی داشتند که در این نسخه همه آنها برطرف شده و همچنین این اسکریپت به راحتی نصب میشود ولی با این حال تا چند روز آینده فیلم آموزشی را هم در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

 travin

irxtravian بازدید : 31 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)
در کل ما ۸۷ تا کتیبه داریم

۷ تا منحصر به فرد
۲۸ تا کتیبه ی بزرگ اثرش بر روی تمامی دهکده ها
۵۲ تا کتیبه ی کوچک که اثرش تنها روی دهکده ای هستش که هیرو از ان دهکده آن کتیبه را گرفته است.
تمامی این ۸۷ تا کتیبه به طور مساوی در ۴ ربع (۰/۰) پخش میشوند!!
و تنها کتیبه ای که هر روز اثرش را عوض میکند و شاید هم اثر منفی بر روی اکانت بگذارد.
کتیبه ی احمق میباشد که خودش کلی حرف پشتش داره!!
اما در عین حال یه اثراتی مثل مطمئن شدن از تعداد و نوع لشکریان در حال امدن!

که ۷ تا منحصر به فرد در ۰ تا ۵۰ ( منظورم مختصات هستش)
۲۸ تا کتیبه ی بزرگ در ۵ تا ۱۵۰
۵۲ تا کتیبه ی کوچک در ۱۵۰ تا ۳۰۰

برای بدست آوردن کتیبه از سرزمین های متروکه باید هیرو ی شما برگردد.

irxtravian بازدید : 30 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)
دوستان زیادی در مورد اینکه توی این بازی پیشرفت کنند سوال کرده بودند

خیلی از دوستان نیز در مورد فرهنگ اصطلاحات تراوین صحبت کرده بودند

اول اصطلاحات رایج در بازی رو براتون شرح میدم

۱ـ فارم:  در معنی لغوی یعنی مزرعه - یعنی شما مزرعه فردی دیگر هستید. در بازی فارم به افرادی گفته میشه که به هر دلیلی نمیتونن خوب بازی کنند و دیگر بازیکنان با حمله به این بازیکن منابعی رو از بازیکن غارت میکنند. بازیکنی که فارم شده خیلی راحت میتونه خودش رو از اون حالت خارج کنه ولی اغلب بازیکنان فارم به دلیل اینکه وقت زیادی برای سرزدن به اکانت و بازی ندارند و تها بازی میکنند فارم میشن.

راه حل برای فارم نشدن: اگر بار اوله که بازی میکنید نژاد گول رو انتخاب کنید

چند روز تحت حمایت از تازه واردین هستید و این به این معنی است که کسی نمیتونه به شما حمله کنه

اولین کار باید منابع رو ارتقاع بدید همه چیز رو به سطح دو برسونید.

توی راهنمایی های کاردان اونجا که میپرسه اقتصادی یا نظامی اقتصادی رو انتخاب کنید

یه مخفی گاه بسازید و تا سطح ده برسونیدش

یک انبار و یک انبار غذا باید داشته باشید (سطح یک)

حالا با خیال راحت منابع را ارتقاع دهید چون مخفی گاهتون از انبار بزرگتر شده و حتی اگر تمام انبار هاتون پر بشه کسی نمیتونه چیزی ازتون بدزده و اینجوری میتونید خیلی کم به اکانت سر بزنید

اگر منابعتون به جایی رسید که انبار سطح یک براش کوچیک بود یه مخفیگاه دیگه بسازید و تا سطح پنج بالا ببرید

حالا میتونید انبار رو به سطح دو برسونید توجه داشته باشید اگر وقت سرزدن به اکانت رو ندارید اول بازی به هیچ وجه نیرو نسازید .

وقتی منابع به سطح قابل قبولی رسید و انبارا پر شد شروع کنید به ساخت سرباز

این ساده ترین روش برای نژاد گوله

نژاد توتن و رومن باید سریع سه تا مخفی گاه بسازن و سعی کنن نیرو سازی کن و نیروهاشونو برای کسی که بهش حمله نمیشه بفرستند تا وقتی زیاد شد برگردونند. و البته بهترین راه گفتمان با مهاجمینه برای این دو نژاد.

۲ - اتک : وقتی به فردی حمله میکنید میگویند به اون فرد اتک دادید

۳- دف : همون دفاع خودمونه

۴- اتک فیک یا فیک دادن : شما با یک عدد نیرو به یک نفر حمله میکنی

به این نوع حمله که برای گمراه کردن فرد به کار میره فیک یا حمله جعلی یا دروغی میگن

۵- کاتا : یعنی منجنیق

۶- رمر : به دژکوب میگن

۷- همر : همر به معنی چکش و به ارتش هجومی بزرگ میگن

۸- چیف : شما رئیس یا سناتور یا رئیس قبیله (بستگی به نژاد) میگیری و در صورت داشتن شرایط دهکده یه نفر رو صاحب میشی (بحث در این مورد مفصله و بعداْ بهش میپردازیم) به گرفتن یه دهکده با رئیس چیف کردن میگیم

۹ـکانتر اتک: وقتی یه نفر به شما حمله میکنه شما با نیرو هاتون جاخالی میدید.بعد باید نیروهاتونو طوری برگردونید که دقیقا یک ثانیه پس از رسیدن حمله ی طرف به دهکدتتون نیروهاتون برگرده

بعدش هم سریع بهش حمله میزنی و با اختلاف ۱ ثانیه نیروهات بر میگردن.این هم قانون تراوینه که نمیشه بعد از یک ثانیه برگشت نیرو هات باهاشون جاخالی بدی.حتی با طلا

چیزی رو نگفتم بگید

من همینا رو یادم هست

تو نظرات اعلام کنید

نوب:یعنی تازه کار

خوب دیگه منم نوبم و نمیدونم دیگه

مرسی از لطفتون

پارکینگ:یه دهکده ی ۱۵ گندمی که به درد همر سازا میخوره رو میگن.نیرو ها رو میفرستن واسه پشتیبنی در اونجا که تلف نشن

کراپ لاک:جلوی گندم یکی رو گرفتن(گندم بند)

موج:وقتی از یکی ۳ تا اتک بهت برسه اتک اول موج پاکسازی باشه رو میگن

رسورس لاک:جلوی منابع رو گرفتن

دیوار شدن:همر دفاعی داشتن

راستی فکر کنم این یادم رفت

همر:یعنی نیروی زیاد.همر دو بخشه.۱ـهمر دفاعی.۲ـ همر هجومی

کپ:مخفف کپیتال یعنی پایتخت

پوشینگ:حمایت یک اتحاد در ۱۵ کراپی

برای واندر(عمارت جادو)یا گارد هجومی

irxtravian بازدید : 41 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

نفسها در سینه ها حبس شده، خبر کشف کتیبه های در خرابه های قدیمی همچون آتشی که کل جنگل را فرا میگیرد، در حال پخش در جهان تراوین است، صاحبنظران و باستان شناسان شب و روز ندارند و مدام در حال کند و کاو در خرابه هایی هستند که از یک تمدن منقضی شده خبر می دهند. اگر این داستانها صحت داشته باشند، گنجینه های بسیار قدرتمند و با ارزشی در این محل ها پیدا شده است. شایعاتی در مورد کتیبه های یافت شده وجد دارد و آنها را به نژاد افسانه ای ناتارها نسبت می دهند. ترس مردم تراوین را فراگرفته و بسیاری از مردم می گویند که افسانه ها در مورد این کتیبه ها چنین است که آنها در زمانهای قدیم باعث به بردگی کشیدن اجدادشان در دنیای تراوین باستان بوده است، ولی برخلاف آنها صاحبنظران ادعا می کنند که این کتیبه ها فقط در راه پیشرفت می توان استفاده کرد.

حفاری ها کمتر شده است. شایعاتی در مورد موجوداتی خطرناک که در تاریکی شب به اطراف می خزند، شنیده می شود. حتی بعضی ها می گویند خود ناتارها هنوز وجود دارند و از کتیبه هایی که هنوز کشف نشده اند نگهبانی می کنند. 

برخی از فرماندهان پیشنهاد می کنند که باید قهرمان به همراه لشکریان راهی خرابه ها شوند و این کتیبه ها را قبل از این که بدست افراد نادرست بیفتد پیدا کرد. برخی ها ادعا می کنند اگر کسی شانس این رو داشته باشد که یکی از این کتیبه ها را بیابد، می توان به قدرتی که زمانی خود ناتارها داشتند، دست یافت.

پیش نیازها


برای بدست آوردن یک کتیبه شما به یک قهرمان و یک خزانه خالی نیاز دارید. از این به بعد قادر خواهید بود خزانه را تا سطح 20 ارتقا دهید. و همچنین خواهید توانست آن را در پایتخت نیز بسازید. ولی در دهکده شگفتی جهان نمی توانید خزانه بسازید.

به محض اینکه خزانه ای را که کتیبه دارد را تخریب کردید، می توانید با یک حمله (عادی نه غارت) که قهرمان شما نیز باید در آن شرکت داشته باشد، کتیبه را بدزدید. وقتی کتیبه ای را بدست آوردید، 24 ساعت طول می کشد تا اهالی دهکده اطلاعات آنرا خوانده و قادر به استفاده از این اطلاعات باشند، که قدرت خارق العاده ای به شما خواهد داد.
اطلاعات و جزئیات در مورد خزانه جدید، هفته دیگر در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد.

نحوه تاثیر کتیبه ها


نحوه تاثیر کتیبه ها در زیر دسته بندی شده است. برای هر یک از این گروهها 4 کتیبه ثاثیر کلی خواهد داشت (بر روی کل اکانت) و 6 نوع کتیبه فقط بر روی دهکده ای که کتیبه در آن قرار دارد موثر خواهد بود.
بعلاوه یک کتیبه منحصر برای هر یک از این گروهها وجود دارد (بجز برای انبارها).

استثناها:
"ساختمانهای مقاومتر" = قدرت آن برای کل اکانت موثر خواهد بود، فقط نوع کتیبه بر میزان این قدرت تاثیر دارد.

"کتیبه احمق ها" = 10 نوع متفاوتی از اینها وجود دارد که هر 24 ساعت تاثیر آنها تغییر پیدا می کند.

محل قرارگیری کتیبه ها


کلیه کتیبه ها بطور مساوی در کل نقشه پراکنده خواهند بود، 7 کتیبه منحصر بفرد در نزدیکی نقطه 0و0 قرار خواهند گرفت.

زمان


همه کتیبه ها همزمان و بعد از حدود 120 الی 180 روز بعد از شروع سرور به بازی اضافه خواهند شد.


دسته بندی کتیبه ها


ساختمانهای مقاومتر:
همه ساختمانها 2 تا 3 برابر مقاومتر خواهند بود ( اگر کتیبه منحصر بفردش را داشته باشید، 5 برابر )

سرعت نیروها:
نیروهای شما 1.5 تا 2 برابر سریعتر حرکت خواهند کرد ( 3 برابر با کتیبه منحصر بفرد آن )

کاهش مصرف غذا:
مصرف گندم کل دهکده های اکانتی که صاحب کتیبه است به 75% کاهش خواهد یافت و در دهکده ای که کتیبه در آن قرار دارد، مصرف غذا نصف خواهد بود. (با داشتن کتیبه منحصر بفرد آن مصرف غذا در همه دهکده های اکانت نصف خواهد بود)

تربیت سریعتر نیروها:
نیرو ها 25% سریتعر ساخته خواهند شد ( در کل اکانت ) و 50% ( در دهکده ای که کتیبه قرار دارد ) و 50 % برای کل اکانت در صورت داشتن کتیبه منحصر بفرد.

نقشه ساخت انبار بزرگ و انبار غذای بزرگ:
در دهکده ای که نقشه ساخت انبار بزرگ یا انبار غذای بزرگ را دارید، می توانید آنها را بسازید. با داشتن کتیبه ( تا زمانی که کتیبه را در دست داشته باشید )، می توانید این ساختمانها را در همه دهکده ها بسازید.

مخفیگاه بزرگ و هدفگیری تصادفی:
مخفیگاه ها، 100 برابر ظرفیت بیشتری خواهند داشت ( در کل اکانت ) ، 200 برابر ( در دهکده کتیبه ) و 500 برابر در کل اکانت در صورت داشتن کتیبه منحصر بفرد آن.
در دهکده های تحت تاثیر قدرت این کتیبه منجنیق ها فقط می توانند بصورت تصادفی هدفگیری کنند ( بجز شگفتی جهان و خزانه )

کتیبه احمق ها:
این کتیبه ها هر 24 تاثیرشان عوض می شود، ممکن است تاثیرشان مفید یا زیانبار باشد، بُرد ناثیرشان نیز فرق خواهد کرد. کتیبه منحصر به فرد آن فقط تاثیرات مثبت خواهد داشت.

جاسوسهای بهتر+اطلاع از نیروهایی که به سمت شما در حرکتند:
همه جا سوسها 3 برابر قویتر خواهند بود( در کل اکانت ) و 5 برابر ( در دهکده کتیبه ) و با داشتن کتیبه منحصربفرد 10 برابر در کل اکانت. بعلاوه با دشتن هر نوع کتیبه، می توانید نوع نیروهایی را که بسمت شما حرکت می کنند را ببینید ( فقط نوع نیروها نه تعداد آنها )

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت تراوین اسپید ما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 2,365
  • بازدید کلی : 64,368
  • کدهای اختصاصی